Ahad, 24 Januari 2010

My First Entry



Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!

Nama saya Husaini, pengendali blog Super Hamster. Super Hamster merupakan gelaran yang saya beri kepada hamster saya yang bernama Bubu. Kalau anda semua hendak tahu, Bubu adalah hamster pertama yang saya bela. Cukup comel tetapi lasak!

Bubu ini hamster spesies Syrian. Bulu Bubu sangat lebat. Matanya hitam. Siang tidur, malam berjaga. (macam lagu nenek si bongkok tiga pula!).

Berbalik kepada blog Super Hamster ini, insyaALLAH saya akan muatkan segala info-info menarik berkenaan hamster seperti cara penjagaan hamster, kehamilan hamster, cara untuk melindungi hamster kesayangan anda dari sebarang penyakit, info-info menarik tentang hamster dan lain-lain. Turut dimuatkan kisah tentang Bubu dan rakan-rakannya!

Ok, cukup setakat ini untuk entry pertama. InsyaALLAH, kita bertemu lagi dalam entri berikutnya.

Wassalam.

Husaini Hussein.

1 ulasan:

  1. bleh jelaskan mcm mana kehamilan hamster ye?
    Tanda2 dia bunting shgga nak melahirkan anak

    BalasPadam